Jak szukać, by znaleźć. Kilka ważnych zasad podczas szukania przestrzeni biurowej

Jak szukać, by znaleźć. Kilka ważnych zasad podczas szukania przestrzeni biurowej

Szukanie przestrzeni biurowej w Łodzi nie należy do ulubionych zajęć chyba żadnego przedsiębiorcy. Jest tyle czynników, które należy wziąć pod uwagę i miejsc, które trzeba obejrzeć. Już samo podjęcie decyzji, od czego zacząć, to trudna i żmudna praca. Trzeba zadać sobie pytania takie jak: gdzie szukać? Jaka jest uczciwa cena w konkretnej okolicy? Lista kwestii do rozważenia może się ciągnąć w nieskończoność . Może, ale nie musi. Jeśli zastosujesz się do kilku prostych reguł dotyczących szukania biura do wynajęcia w Łodzi, proces ten przebiegnie szybko i sprawnie. Oto one:

1. Oblicz, ile miejsca potrzebujesz

Na pytanie "ile miejsca potrzebuję" powinieneś znaleźć konkretną, opartą na obiektywnych czynnikach odpowiedź. Nie chciałbyś przecież płacić za przestrzeń, której w rzeczywistości nie potrzebujesz lub płacić za zbyt małe biuro, które będziesz musiał zmienić na większe jeszcze przed upływem terminu najmu. Szukając odpowiedzi na pytanie dotyczące wielkości przestrzeni, która będzie ci potrzebna, powinieneś wziąć pod uwagę liczbę twoich pracowników oraz to, ile miejsca każdy z nich potrzebuje. W tym momencie musisz podjąć kilka decyzji, które wpłyną nie tylko na sposób alokacji powierzchni biurowej, ale także na sposób definiowania kultury twojej firmy. Czy przydzielasz taką samą ilość miejsca każdemu pracownikowi, czy też niektórzy pracownicy będą mieli więcej miejsca niż inni i dostaną do dyspozycji prywatne biura? Jest to pytanie dotyczące zarówno kwestii logistycznych, jak i filozofii twojej firmy. Od odpowiedzi na nie zależeć będzie także to, jakiego rodzaju biura do wynajęcia w Łodzi w ogóle będą wchodziły dla ciebie w grę. Więcej na stronie www.officemap.pl/search/list/?city=lodz

2. Zacznij poszukiwania wcześnie

Proces poszukiwania nowego miejsca należy rozpocząć co najmniej kilka miesięcy przed wygaśnięciem bieżącej umowy lub przed przewidywaną datą przeniesienia. Jeśli nie korzystasz z określonego harmonogramu, zacznij szukać nowego biura od momentu, w którym zaczniesz myśleć o znalezieniu nowej powierzchni biurowej. Przeprowadzka to ważna decyzja, a znalezienie odpowiedniego biura do wynajęcia w Łodzi bywa trudnym i czasochłonnym zadaniem. Podczas poszukiwań nie powinieneś się spieszyć. Przymus znalezienia przestrzeni „na już” jest zwykle złym doradcą.

3. Bądź przygotowany

Jednym z największych wyzwań podczas oglądania wielu przestrzeni biurowych jest śledzenie wszystkich szczegółów dotyczących nieruchomości i upewnianie się, że masz dokładne informacje na ich temat. Na przykład, czy cena najmu obejmuje wspólne obszary budynku, takie jak hole, windy, toalety i korytarze, czy po prostu powierzchnię użytkową, którą zajmie twoje biuro, a za dostęp do wspólnych przestrzeni będziesz musiał dopłacać? Jak są wyceniane media? Jeśli wystąpi problem, czy menedżer obiektu znajduje się na miejscu? Istnieją dosłownie dziesiątki czynników, które chcesz uwzględnić. Ważne jest, by o każdym z nich pamiętać. Warto sporządzić odpowiednią listę i mieć ją stale przy sobie podczas oglądania nowych przestrzeni, aby upewnić się, że biuro spełnia wszystkie twoje wymagania.

 

Materiał zewnętrzny

Kontakt do redakcji:

E-mail: support@lira.net.pl