Słodycze reklamowe - czy warto w nie zainwestować?

Słodycze reklamowe - czy warto w nie zainwestować?

Bardzo często, kiedy korzystamy z usług jakiejś firmy bądź zakupujemy różne przedmioty, spotykamy się z cukierkami, opakowanymi w kolorowe papierki przedstawiające logo danej firmy. Zwykle wtedy o tym nie myślimy, jednakże jest to pewien rodzaj reklamy tej firmy. Myśląc o reklamie, zazwyczaj pewnie przychodzi nam do głowy reklama w telewizji, Internecie, czy na jakichś plakatach na przystankach autobusowych, jednakże tak naprawdę reklama może mieć bardzo wiele rodzajów i sporo z nich jest często przez różne firmy pomijanych.

Jednym z takich rodzajów reklamy są właśnie słodycze reklamowe. Całkiem sporo firm z nich korzysta, jednak mimo to, wiele nadal sądzi, iż są one przereklamowane i po prostu szkoda na nie pieniędzy. Czy rzeczywiście tak jest?

Korzyści z używania słodyczy reklamowych

Cukierki z logo, czy również inne słodycze reklamowe są bardzo dobrą reklamą dla firm i potrafią sprawić, iż klienci chętniej skorzystają ponownie z naszych usług, zamiast wybrać inną firmę. Prowadząc na przykład salon kosmetyczny czy fryzjerski, warto mieć własne słodycze, ponieważ wydawać się będziemy wtedy bardziej profesjonalni, a samą profesjonalizm buduje się właśnie za pomocą takich drobiazgów. To właśnie one sprawiają, iż jesteśmy postrzegani w lepszym świetle przez naszych klientów. Co więcej, należy tu zaznaczyć, iż ludzie zwykle lubią raczej sprawdzone usługi czy produkty, więc jeśli raz kupią dane produkty w naszej firmie i skorzystają z naszych usług, a także otrzymają przy tym gratisową słodkość, istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że do nas wrócą z wielką chęcią.

Do czego używa się cukierków z logo?

Słodycze reklamowe z powodzeniem mogą być wykorzystywane na różnego typu akcjach promocyjnych. Mogą być wtedy po prostu rozdawane naszym potencjalnym klientom, którzy poznają nas z miłej i uprzejmej strony, od razu otrzymując od nas słodki poczęstunek. Bardzo często cukierki promocyjne wykorzystują na przykład sklepy internetowe, które dołączają je do zamówień jako gratisy. Co więcej, idealną okazję do oferowania klientom słodyczy reklamowych, jest prowadzenie własnego lokalu, na przykład salonu kosmetycznego czy biura podróży, gdzie w widocznym miejscu mogą być umieszczone firmowe słodycze, którymi klienci mogą się poczęstować.

Czy słodycze reklamowe są kosztowne?

Poza cukierkami promocyjnymi można w tym celu promowania firmy wykorzystywać bardzo wiele innych słodyczy. Wszystko tak naprawdę zależy od naszych chęci oraz budżetu. Zazwyczaj właśnie używa się cukierków, najczęściej krówek, ale również i cukierków typu landrynki bądź małych czekoladek, jednakże niekiedy również spotyka się takie słodycze promocyjne, jak na przykład lizaki, ciasteczka oraz żelki. Upierając się, wszystko, co tylko sobie wymyślimy, może stać się naszą reklamą. Ważne jest, tylko by do odpowiedniego typu słodyczy dobrać dobre opakowanie, które będzie stanowiło główną część promocyjną tego produktu.

W kwestii cen, wiadome jest, iż za różne rodzaje słodyczy, przyjdzie nam zapłacić inne kwoty. Inną cenę mają przecież krówki, a inną żelki, stąd też budżet jest jednym z bardzo ważnych kwestii zależnych co do wyboru konkretnego typu słodyczy.

Artykuł partnera

Kontakt do redakcji:

E-mail: support@lira.net.pl

Warto zobaczyć